Vytočenej na Maxx

05.02.2022

Od autorky jsem četla jen Bentleyho a Kontrakt, a tak jsem byla vcelku příjemně překvapena, jak se vypsala, protože tohle byla opravdu fajn knížka. Jedná se o příjemnou oddechovou jednohubku, kterou přečtete za dopoledne.

Bavilo mě, že Maxx byl vlastně normální chlap (chápej nebyl to milionář) a díky tomu působil příběh uvěřitelně. Charlyn byla fajn a líbilo se mi, jak se nenechala odradit a držela se, i když byl Maxx na zabití. Obzvlášť počáteční hašteření, mě bavilo.

Není to úžasný, co dokáže láska?

Osvěžení příběhu dala zápletka s bratry Donnerovými, díky které tam byl alespoň nějaký prvek napětí. Obecně mě tahle linka bavila.

Celkově to byla pohodová oddechovka, kterou doporučuji.

Návrh 20/22 Vytočenej na Maxx uživatele Eliška Francová

Obrázky ve čtenářském deníku:

Charlyn 

Maxx

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky