Ty nejsi můj Romeo

05.02.2022

Knížka Ty nejsi můj Romeo je poměrně příjemná oddechovka, která ale není ničím výjimečná. Přišla mi trochu neoriginální.

"Jsi omezena pouze pravidly, která si sama stanovíš. Žij život podle svých představ."

Klasické téma: on - překrásný, bohatý a trochu arogantní sportovec, který ale ve skutečnosti vůbec arogantní není. Ona pěkná, obyčejná holka, která se do něj bezhlavě zamiluje. Je to taková tradiční zápletka romantických knížek.

"Ale život není jednoduchý, a láska už vůbec ne."

Postavy jsou celkem sympatické, ale ne tak abych si je zamilovala. Dějová linka Jackovi minulosti byla zajímavá, ale bohužel tak strašně okrajová, že to skoro nestálo ani za řeč. Určitě se z toho dalo vytěžit víc.

"Každej z nás si do novýho vztahu přináší nějaký břemeno. Ale pokud chceme být šťastný, nakonec nám nezbývá nic jinýho než riskovat a uvěřit."

Myslím, že to je přesně ten typ knížky, která mi dlouho v hlavě neutkví, i přestože nebyla vůbec špatná. Jen prostě průměrná.

Návrh 18/22 Ty nejsi můj Romeo uživatele Eliška Francová

Obrázky použité ve čtenářském deníku:

Jack

Elena

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky