Tři (s)prostá pravidla

04.02.2022

Musím říct, že knížka Tři (s)prostá pravidla mě v rámci žánru příjemně překvapila, Přišla mi opravdu dobře napsaná.

"Byla jsem nezávislá a silná žena, vychovaná tak, abych neposlouchala ničí rozkazy. Jenomže z jeho rozkazů se mi pokaždé rozklepala kolena a mé tělo zalévala horkost, jež se spolehlivě soustřeďovala na křižovatce mezi mýma nohama."

Děj, jak je v erotickém literatuře zvykem, není nijak závratný a dal by se shrnout do pár kapitol, ale upřímně to se od čistě erotické literatury ani nedá očekávat. Pozitivem je, že děj není zas až tak extrémně přitažený za vlasy jako u jiných knížek tohoto typu.

Postavy jsou obě celkem sympatické a jejich interakce mě bavily.

Co hodnotím jako klad této knížky je popis erotických scén. Zcela výjimečně jsem neměla potřebu přeskakovat odstavce nebo celé pasáže. Zpravidla se autorky pořád točí v kruhu a opakují jednu a tu samou věc pořád dokola. Ale tady mi to přišlo celkem pestré a bavilo mě, jak jsou napsané.

"Vždycky jsem víc litovala věcí, které jsem neudělala, než těch, které jsem udělala."

Jediné, co mě mrzelo je otevřený konec knížky a ta doba než vyjde pokračování. Takže pokud máte rádi erotické knížky, pusťte se do toho, nebudete zklamaní.

Návrh 12/22 Tři (s)prostá pravidla uživatele Eliška Francová

Obrázky použité ve čtenářském deníku:

Logan

Evie

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky