Temné hlubiny

30.10.2021

Bryndza mě baví a řekla bych, že se zlepšuje s každou další knížkou, kterou napíše. Tohle je pro mě zatím určitě nejlepší díl ze série Eriky Fosterové.

"Když žijete ve lži, tak ve vás zakoření, že si téměř myslíte, že je to pravda."

Děj je napínavý, plný emocí, s překvapivým závěrem. I když se mi některé dílčí zvraty podařilo uhodnout s předstihem, tak konec jsem opravdu nečekala a úplně mě odrovnal.

"Jejich strach se obrátil proti nim. Donutil je dělat věci, které by je ani ve snu nenapadly."

Málokterá detektivka umí být dojemná, ale téhle se to rozhodně povedlo.

"Moc je pro některé ženy afrodiziakum. "

Navíc musím ocenit vývoj Eriky, která jde do sebe nejen při jednání s nadřízenými, ale i ve vztahu ke kolegům :-) Už teď se těším na další díly.

"Někdy se prostě člověk ocitne v nějaké situaci a musí z ní vytěžit to nejlepší."

A na závěr musím ocenit Martina Stránského, který knížky skvěle namluvil.  

Návrh 131. (39) Temné hlubiny uživatele Eliška Francová

Obrázek použitý ve čtenářském deníku:

Erika

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky