Sí, vole

28.10.2021

Knížku Sí, vole! jsem si vybrala v rámci čtenářské výzvy naší knihovny, kde jednou z knížek měl být cestopis. Je to moje první setkání s tímto žánrem a myslím, že ne poslední.

Knížka mě bavila, dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí a navíc byla opravdu vtipná. Občas jsem si říkala, jak spolu kluci mohli jet a vydržet to takovou dobu. Z knížky vyzařuje, že během cesty se hodně projevovali jejich rozdílné povahy a občas řešili vyloženě malichernosti.

"Prostě až teď mi toho tolik dochází, co jsem všechno prošvihl. A jsem přesvědčenej, že kdyby to naši učitelé uměli podat a nejen odříkat, tak bych nad Panamským průplavem žasl už na zakládce a dostal bych jedničku."

Knížku jsem poslouchala jako audioknihu a moc se mi líbily, doprovodné zvukové efekty, i to jak to kluci namluvili. Audiokniha ​působila autenticky a krásně mě přenesla do Střední Ameriky. Úplně mě vzbudila touhu po dobrodružství.

Návrh 130. (35) Sí, vole uživatele Eliška Francová

Obrázky použité ve čtenářském deníku:

Jan 

Pavel

Hynek

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky