S láskou tvůj Santa

03.02.2022

Před Vánoci jsem vybírala jakou knížku s vánoční tématikou si přečíst, mimo jiné jsem zvolila S láskou tvůj Santa. No nebyla to úplně nejšťastnější volba, přitom knížka určitě měla potenciál, ale ten se nepovedlo naplnit.

Líbil se mi nápad s adventním kalendářem. Docela mě baví tenhle styl, kdy vždycky očekávám, jaký úkol hlavní hrdinka dostane a kam ji ty úkoly dovedou, jenže tady to byla spíše jen dekorace, než že by hlavní hrdinku úkoly někam posouvaly.

"Láska si tě sama najde, až budeš připravená."

Dál jsem měla problém s Angel. Její chování absolutně neodpovídalo charakteru, který se nám snažila autorka podsunout, rozhodně se nechovala jako zodpovědná, rozumná a přemýšlivá a tvrdě pracující téměř dospělá holka. Naopak se chovala jako naivní, rozmazlená a nepříliš inteligentní holčička. Navíc teda oslovování "maminko" mi přišlo úplně mimo a vyloženě mě to rozčilovalo a nesedělo mi to. Prostě chování hlavní hrdinky absolutně neodpovídalo věku.

Romantická zápletka také téměř žádná a budování přátelství, potažmo vztahu nebylo úplně uvěřitelné.

No pro tuhle knížku určitě nejsem cílovka a nejedná se ani o klasickou young adult spíš dívčí románek, pro holky tak do 13 let. 

Návrh 1/22 S láskou tvůj Santa uživatele Eliška Francová

Obrázky ve čtenářském deníku:

Angel

Casper

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky