Propast smrti

03.02.2022

Robert Bryndza mě obecně baví, takže jsem byla moc ráda, když vyšla nová audiokniha a mohla jsem se do ní pustit. Na úvod musím říct, že Kate Marshallová se mi v prvních dvou dílech líbila o trošku víc než Erika Fosterová. Bohužel mi to ale tento díl úplně nepotvrdil. 

Teda jako ne, že by to bylo špatné, to vůbec. Pořád se jedná o velmi kvalitní detektivku, ale tentokrát mě nedokázala úplně vtáhnout do děje a navíc mi přišla maličko přitažená za vlasy. V knížce bylo poměrně dost postav a občas se mi trošku motaly. 

Kapitoly z pohledu vraha se mi líbily nejvíce a trochu mě mrzelo, že jich nebylo víc. Tristana a Kate jsem si oblíbila už v minulých dílech a bavili mě i v tomhle. 

Ale obecně mě knížka bohužel úplně nenadchla. 

Návrh 8/22 Propast smrti uživatele Eliška Francová

Obrázky použité ve čtenářském deníku:

Kate

Tristan

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky