Polovina tebe

04.02.2022

Říkala jsem si, že je potřeba vyzkoušet nějaký nový žánr, a tak jsem v rámci audioknih sáhla po společenské próza a knížce Polovina tebe. Kladem audioknihy je, že je velmi dobře namluvená a hezky se poslouchala. Bohužel o moc víc už toho chválit nebudu.

"To byl právě ten problém: dva lidi nebylo nikdy možné milovat úplně stejně."

Usoudila jsem, že společenská próza asi není úplně pro mě. Možná jsem do ní zatím nedospěla, ale knížka mi přišla tak nějak o ničem. Sice celkem plyne, ale nepřišlo mi, že by měla nějaký ucelený příběh. Poměrně rychle skáče v čase, a tak i u celkem zajímavých témat jen klouže po povrchu a nezabíhá do žádných detailů, což mi přišlo škoda.

"Stydět se za přistižení při činu je koneckonců totéž jako stydět se za čin samotný."

Jako nejzajímavější část příběhu mi přišla zápletka s Reesem, to mě bavilo, přišlo mi to zajímavé, ale bohužel vůbec nebyl naplněn potenciál, který toto téma mělo.

"Statistickou pravdu, stejně jako každou jinou pravdu, je těžké spolknout."

Emocionálně se mě tato knížka také nijak zvlášť nedotkla a nenutila mě o knížce po jejím dočtení přemýšlet, což mi u tohoto typu knížky přijde škoda.

Návrh 9/22 Polovina tebe uživatele Eliška Francová

Obrázky ve čtenářském deníku

Stella

Desiree

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky