Mléko a med

31.10.2021

Knížku Mléko a med od Rupi Kaur jsem si vybrala v rámci čtenářské výzvy knihovny. Obecně nejsem moc příznivcem poezie, ale ta moderní se mi celkem líbí. V rámci loňské čtenářské výzvy jsem se dostala k Atticovi, který mě uchvátil a následovala Rupi Kaur.

"především

žij tak

abys chtěla

prožít život

sama se sebou"

Musím říct, že Mléko a med se mi líbilo určitě více něž Květy Slunce. A knížka se mi trefila i do momentální nálady, některé "básničky" se mi líbily opravdu hodně, některé už méně. Některé mě vedly k zamyšlení a některé mě nechaly úplně chladnou. Ale celkově se mi sbírka líbila, i když určitě jsou lepší básnické sbírky. 

Návrh Mléko a med uživatele Eliška Francová
Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky