Matčin hrob

23.10.2021

Josie Quinn jsem si celkem oblíbila již v předchozích dílech. Přestože mnoho lidí namítá, že je trochu překombinovaná, a co si budeme povídat, ona je. Tak mi to v tomhle konkrétním případě ani nevadí, protože mě to prostě baví. Knížka je napsaná velmi čtivě a tenhle třetí díl jsem si užila vůbec nejvíc ze všech. Mám ráda, když je do vyšetřování vtažen hlavní hrdina a případ je pro něj trochu osobním. To je zde rozhodně splněno.

Navíc jsme se konečně dozvěděli více o Josiině dětství a za to jsem byla hodně ráda a právě kapitoly z Josiiny minulosti, mě hrozně bavily a těšila jsem se na ně. Knížku rozhodně oživily.

"Proč by měli ostatní žít svoje perfektní životy, zatímco ten můj jsou pořád dokola jen sračky a sračky?"

Navíc jsem byla napjatá, jestli už se Josie konečně otevře Noahovi a dají se konečně dohromady :-)

Návrh 128. (29.) Matčin hrob uživatele Eliška Francová

Obrázky použité ve čtenářském deníku

Josie

Noah

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky