Manažer

04.02.2022

#precteno 14 #cteni2022 Manažer ze série #VIP od #nakladatelstvibaronet

Po skvělém prvním díle jsem se moc těšila i na ten druhý, Hodně jsem byla zvědavá na to, jak nám autorka představí Scottieho, protože v prvním díle pro mě byl ten chlap naprosto nepředstavitelný. Jeho chování mi vůbec nesedělo k vizáži a věku. Ovšem ve druhém dílu... To byla jiná :-D

"Všichni jsme někdy udělali něco, čeho litujeme."

Druhý díl mi přišel ještě vtipnější než druhý a u řady hlášek jsem se zcela nevhodně smála nahlas, ale nemohla jsem si pomoc :D

"Čas od času řeknu něco, co bych říkat neměl. A pár věcí jistojistě podělám. Tomu se naneštěstí nevyhnu. Ale nikdy, absolutně nikdy tě nepřestanu milovat ani tě chtít ve svém životě."

Gabriel byl naprosto dokonalý a rychle jsem se do něj zamilovala. Přece jen ho stačilo jen blíž poznat. Sophie mě také moc bavila.

Úvodní cesta letadlem byla naprosto dokonalá. Hned v úvodu jsem věděla, že Gabriel se Sophií budou ještě lepší pár než Killian s Libby.

"Jak se mají skuteční chlapi něčemu takovýmu vyrovnat, když si ženský čtou o obřích pérech a zaříkávačích kundiček?"

Navíc se mi líbilo, že zde není úplně klasický vzorec, kdy se hlavní hrdinové před koncem rozejdou a pak zjišťují, jak moc si chybí a jdou to napravovat. Tohle fakt oceňuji, protože je to opravdu výjimkou.

Zároveň jsou super i ostatní kluci z kapely, kteří celému příběhu dávají to správné koření. No teď už se nemůžu dočkat Jaxe.

Návrh 14/22 Manažer uživatele Eliška Francová

Obrázky ve čtenářském deníku:

Gabriel

Sophie

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky