Knihomolka

04.02.2022

Knížka Knihomolka mě okamžitě uchvátila svým názvem i obálkou, takže jsem se do ní moc ráda pustila, i když českou romantiku obecně moc nečtu. I když možná díky této knížce ji přijdu na chuť. Knížka je milá, oddechová, vykouzlí úsměv na tváři a zvedne náladu. 

"Většina lidí to prostě nechápe. Ten opojný pocit, když dočtete v klidu knihu. Nikdo vás nemá vyrušovat, obzvlášť když se blížíte k tomu pravému vrcholu celého příběhu."

Samotný děj není nijak zvlášť komplikovaný a je trochu předvídatelný, i když to je prakticky každá romantická knížka, že?! :-) U řady pasáží jsem se skvěle pobavila a nasmála. Hlavní hrdinka Nikol mi byla sympatická, v řadě pasáží jsem se trochu poznávala :-) Luke byl takový typický správňák bez chyby. Byla jsem ráda za zápletku s Markem, která knížku jednoznačně oživila. 

"Ženy jsou složité bytosti, naštěstí ne tak složité, jak by samy chtěly být."

Jen teda osobně bych asi v knížce neodkazovala zrovna na Elle Kennedy, když jsem to četla hned jsem se v duchu vrátila k jejím knížkám, kterým bohužel Knihomolka konkurovat nemůže. Ono teda Elle může konkurovat málo co. A celý tento odkaz na knihu Návrh mě trochu odtrhl od čtení a měla jsem chuť si jít radši znovu přečíst Off Campus.

Každopádně se jedná o velmi povedou feel good youngadultku, kterou můžu s klidným svědomím doporučit. 

Návrh 11/22 Knihomolka uživatele Eliška Francová

Obrázky ve čtenářském deníku:

Nikol

Luke

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky