Idol

04.02.2022

Na knížku Idol jsem se dlouho chystala, ale pořád jsem se k ní nemohla dostat a vždycky ji něco předběhlo. Teď konečně přišel její čas a jsem za to moc ráda. Knížka mě velmi příjemně překvapila.

Očekávala jsem romantiku s prvky erotiky, která nebude mít žádnou větší myšlenku. Ale ta knížka měla svoji hloubku nebo alespoň já jsem si ji v tom našla.

"Život má ovšem jednu ošemetnou vlastnost - dokáže se v jediném okamžiku změnit."

Kromě toho mě knížka pobavila, některé hlášky byly skvělé. Chemie mezi Libby a Killianem fungovala na jedničku. Ale i interakce s ostatními členy kapely byla skvělá.

"Nejhorší, co můžete v životě udělat, je ze strachu nepřijmout příležitost."

Trošku neuchopitelný pro mě byl Scottie, kterého jsem si pořádně neuměla představit, takže jsem zvědavá, co přinese další díl.

Úvodní kapitola z minulosti a budoucnosti dala knížce prvek napětí, díky kterému jsem mohla trošku spekulovat, o tom jak to s Libby a Killianem vlastě skončí.

"Láska ti zlomí srdce, úplně tě zničí - je to dokonalý, stravující chaos."

První část, která se odehrává na ostrově mi přišla parádní. Ono obecně na těchto knížkách bývá nejlepší to úvodní škádlení hlavních postav.

"Slova jsou jednoduchá, Killiane. Skutečný život je mnohem zamotanější."

Jedná se o parádní oddechovku, která vás naláká k přečtení dalších dílů

Návrh 13/22 Idol uživatele Eliška Francová

Obrázky ve čtenářském deníku:

Killian

Libby

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky