Barvy kouzel

03.02.2022

O Úžasné Zeměploše slyšel snad každý, kdo má trochu rád fantasy knížky. Já jsem se této sérii dlouho vyhýbala, přece jen začíst se do série, která má kolem 50 knížek, to už chce hodně nadšení :-) Na konec jsem zrovna neměla, co poslouchat a tuhle audioknížku jsem měla v mobilu, tak jsem se rozhodla, že to zkusím.

"Kdo by mohl ošidit Osud?" usmála se.

Pokrčil rameny. "Nikdo, a přesto to všichni zkoušejí."

Vzhledem k tomu, co jsem o knížce slyšela jsem měla velmi vysoká očekávání a asi to byla chyba, protože jsem teda dost zklamaná. Možná to je i tím, že nám autor na začátek potřeboval vykreslit svět Zeměplochy, představit hlavní postavy a byl to takový úvod do série, ale já jsem očekávala víc. Jsem rozmazlená Gaimanem, a tohle mi proti němu přišlo dost slabé.

"Jsou chvíle, kdy se lidská řeč vzdává a odchází dát si panáka."

Co se týče humoru, tak knížka vtipná je, jenže taky to není žádný zázrak, do knížky jsem se pustila hned po doposlouchání Stopařova průvodce galaxií a tam je humor podle mě o třídu lepší.

"Nenávist je, stejně jako láska, síla přitažlivá."

Bohužel knížce ani nepomohl projev Jana Kantůrka, který ne že by knihu načetl vyloženě špatně, ale žádný zázrak to také nebyl.

No abych to shrnula, první díl by mě měl nalákat na pokračování v sérii, ale to se bohužel nestalo. Nevylučuji, že dám autorovi ještě druhou šanci a zkusím druhý díl, ale zatím se mi do toho moc nechce. 

Návrh 2/22 Barvy kouzel uživatele Eliška Francová

Obrázky ve čtenářském deníku:

Mrakoplaš

Dvoukvítek

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky