Andělé smrti

29.01.2022

Na knížku Andělé smrti jsem se dlouho chystala, ale neustále jsem ji odkládala až pak vyšla jako audiokniha a vyskakovala na mě všude, tak jsem se do ní konečně pustila. Musím tedy říct, že při poslechu audia jsem si musela chvíli zvykat na interpreta, ale po chvíli už to bylo v pohodě.

"Činy v tomto životě určují osud života příštího."

Celkově se mi knížka celkem líbila. Námět byl zajímavý, příběh byl napínavý, celkem jsem ocenila i nepříliš obvyklý konec. I přesto mám jedno velké ALE. V knížce bylo opravdu hodně postav a byly představeny tak nějak zmatečně, že jsem se ztrácela v tom, kdo je vlastně kdo a jaké mají vzájemné vazby. To mi ubralo na čtivosti příběhu.

"Jenže změna jména nedokáže vymazat křivdu."

Ani v této knížce se autorka nevyvarovala typickým klišé v postavě hlavní vyšetřovatelky, skoro si začínám myslet, že tuhle práci nemůže dělat nikdo normální a vyrovnaný.

"Tajemství musejí zůstat tím, čím jsou. Tajemstvím."

Co se týče dalších knížek, pokud vyjdou jako audioknihy, tak se do nich určitě pustím, ale ke čtení mě první díl úplně nenalákal.

x

Obrázky použité ve čtenářském deníku:

Lottie

Mark

Elis píše čtenářský deník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky